Aromă de orhidee

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plec.
Mă avânt au contraire” propriei gravitații
Plictisit de monotonie și non-valori…

Nu știu când o să mă întorc
Vreau să mă pierd
Undeva unde nu mă așteaptă nimeni
Sau poate doar gândul meu
Demult plecat…

Dar U?
Aș vrea să te iau cu mine
Să te simt alături
Să te pot găsi oricând
Chiar și atunci când vreau să fiu singur…

Dar,
Tu vrei altceva
Aspiri
Încerci
Visezi
E bine așa
Nu renunța
Eu sunt cu tine
O să te susțin…

Zâmbetul tău
O să-l iau cu mine
O să ți-l fur
Sau poate facem schimb…
Ce-aș putea să-ți dau eu?
Un strop de curaj și încredere în tine
Sper să-ți fie de folos…

O să-mi fie dor

O să-mi lipsești

Sau poate nu

O să te anunț!

 

P.S. There is always something left to love.

 

Posted on 26 August 2011, in Departe. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Vai,ce frumos… N’am cuvinte…

  2. mă bucur că ți-a plăcut, Dear! :)

Lasă un răspuns

