(btw, cămașa e albă, poza e făcută cu tel)

 

Mă întorceam azi dimineața de la nunta unui prieten…

N-am vrut să scot buchetul…

Evident pe la 7-8 a.m. oamenii merg la lucru…

Și așa îmi plăcea că se uită toți la buchetul meu… :P )))

Posted on 8 August 2011, in Momente. Bookmark the permalink. 10 comentarii.

  1. toți aveam așa momente . Ne fac să ne simțim , chiar dacă pe un timp limitat , SPECIALI ;) Mai poartă din cînd în cînd buchetul … Așa , pentru plăcere ;)

  2. eu initial nu mi-am dat seama prin ce atrag eu asa atentia…ca ulterior sa nu mai vreau sa scot buchetul…)))

    • dar , ca să nu pari tare bătător la ochi te mai gîndeai : Ei nu știu că eu acum intenționat nu vreau să-l scot … las să creadă că am uitat :D :D

  3. toamna abia se apropie… :P

  4. Bucheţelul face minuni. :))

  5. btw , aștept cu nerbădare vre-un post nou ;)

Lasă un răspuns

